stel uppdatering

och min helg:

i fredags spelade vi rockbandskuppen på runan och gick vidare till final 17/4, då det är fritt fram att kommer och lyssna! skoj var det iallafall. efter det bar det av hem till martin för lite bandmys, men pga. extrem trötthet och väntande match morgonen därpå gick jag och miranda hem  till henne runt ett. matchen i lördags gick sisådär, och vi förlorade också med 3-0. inte så skoj.

lördag kväll spenderades även den på fornminnesvägen och fördrevs med diverse lajv, gitarrspelande och tömmande av familjen sendéns spritskåp. men även idag hade jag match, så en relativt tidig hemgång blev det även då.

matchen idag gick betydligt bättre än igår, och efter bra spel matchen igenom vann vi matchen med sköna 5-2. är relativt nöjd med min insats, lite knackigt kändes det ibland, men det kanske ger sig efter några fler timmar på bällstaberg.

resten av idag har jag bara sovit, vilat, ätit och sovit. skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0