hej hå

oj vilken jobbig dag det här blev nu kände jag. väldigt trött blev man efter fn-rollspelet som pågick i timtal, sedan var det bara hem och byta om för att stressa iväg till gitarrlektion. nu är jag hemma och borde verkligen skriva på min sam c-uppsats, samtidigt som jag måste äta (någon konstig hummersoppa jag nyss svängde ihop) och inom en timme ege mig till träning. puh.

annars är allt fint, försöker tagga till emergenzafinalen och planera cykeltur vid sidan av samhällskunskapen. det går sådär va. speciellt svårt blir det ju när man genom lottning blir tilldelad den alldeles underbara speltiden 23.40 på en söndagkväll. inte okej. jaja, man får väl bita ihop och tänka på att man ändå får chans att spela på en av sveriges mest åtråvärda scener. det är ganska kul ändå.

men nu svalnar hummersoppan, lev väl. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiskdödare

2009-05-13 @ 11:08:16
Postat av: erik,

hummer är ett skaldjur.

2009-05-16 @ 16:39:22
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: erik,

kycklingätare.

2009-05-16 @ 16:40:02
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-17 @ 17:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0