whaleborgie

hej alla sköna människor! måste langa en kommentar om det oförskämt fina vädret, riktigt skönt är det. man kunde ju hoppats på lite sämre väder här hemma lagom till paris-resan (som förövrigt är väldigt nära nu, imorgon lyfter planet!!), men man ska väl inte klaga antar jag. igår var det skola, vi lyssnade på diverse redovisningar av varierad kvalité och skrev lite loggbok. efter skolan var det jobb, och efter två timmar av hårt, tungt och jobbigt arbete åkte jag hem och bytte om för att sedan gå hem till jossan.

när jag och miranda anlände var stället redan fyllt med skönt folk, och kvällen bjöd på grillning, ölspel, spikmattor och några fina omgångar kropp mot kropp!

kom nyss hem och ska snart börja packa. ska också iväg för att kolla en dansshow, som jag förväntar mig ska bli sjukt jävla asbra. ingen press emma.

ja, detta blir säkerligen mitt sista inlägg innan jag drar till frankrike, så ni får ha det så grymt sålänge! ger er en fin låt att lyssna på medan ni saknar mig. au revoir!



 
 el perro del mar-god knows (you gotta give to get)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0